Jaarverslag 2022: One Flora Group zet succesvolle strategische stappen richting de toekomst van de sierteeltsector

14 juli 2023
One Flora Group blikt terug op een succesvol jaar in 2022, waarin we belangrijke strategische prestaties hebben geleverd op onze vier pijlers: het transformeren van de toeleveringsketen, leiderschap op het gebied van data en technologie, investeren in onze medewerkers en het versnellen van duurzaamheid in de sector.

Door onze strategische visie en acties hebben we de toeleveringsketen in de sierteeltsector getransformeerd. We hebben innovatieve technologieën en gegevensgestuurde oplossingen omarmd om de efficiëntie en transparantie in de keten te verbeteren. Hierdoor kunnen we beter inspelen op de wensen van onze klanten en partners.

Daarnaast hebben we geïnvesteerd in de ontwikkeling en groei van onze medewerkers. We geloven dat ons succes afhangt van het talent en de betrokkenheid van ons team. Door middel van training, begeleiding en het creëren van een stimulerende werkomgeving, hebben we onze medewerkers in staat gesteld om hun volledige potentieel te benutten.

Duurzaamheid blijft een van onze belangrijkste kernwaarden. We hebben aanzienlijke vooruitgang geboekt in het versnellen van duurzame processen binnen onze activiteiten en in de hele sector. Door middel van samenwerking met kwekers en partners hebben we ons assortiment afgestemd op duurzame criteria en hebben we initiatieven genomen om de milieueffecten te verminderen.

Het jaarverslag van 2022 geeft een gedetailleerd overzicht van onze strategische prestaties op deze vier pijlers. We nodigen je uit om het volledige jaarverslag te bekijken voor meer informatie over onze inspanningen en resultaten op weg naar Next Level Floriculture.

Bekijk het jaarverslag

Voor een optimale weergave van de website raden wij aan om jouw toestel om te draaien.